Győrfi- Erdélyi Vera, Picivilág megálmodója

2018.02.21

BrandM: Mi a szenvedélyed? Mi az ami energiával tölt fel?
Győrfi-Erdélyi Vera (Vera): A nyüzsgés, a családom, futás, kirándulás, olvasás, Picivilág. Minden nap, amikor felkelek, első dolgom, hogy megnézzem, hogy a Picivilág oldalára az alkotók töltöttek-e fel egy újabb csodát. Ez teljesen feldobja a napomat. Utána elindítom a gyerekeket oviba, bölcsibe, ami egy energialöketet ad, mert annyi szeretet és erő van bennük, ami felér két kávéval is.

BrandM: Mi indította el a váltást az életedben? Mi kellett ahhoz, hogy meg merd lépni?
Vera: Két gyermekem miatt mertem ezt megtenni és a férjem unszolására. Mindig azt mondta, hogy az a rengeteg munka, amit a multis világba beteszek, tegyem inkább a sajátomba, csak találjam ki az ötletet.

Mindig is vonzott a varrás, kötés. Szeretem az egyedi dolgokat. Mindkét gyermekemnek vásároltam magyar alkotóktól játékokat, ruhákat. Voltam kint többször is a Picipiacon, ami nagy kedvenc. Amikor kerestem a gyerekeknek egyedi dolgokat, nem találtam ilyen összefogó oldalt, ahol tudnék böngészni a magyar, design babadolgok között. És innen jött az ötlet, hogy ezt meg kell valósítanom. Mert ha nekem ez hiányzik, akkor biztos sok anyukának.

Az első pillanattól fogva azt mondtam, hogy ez az ötlet jó és kell Magyaroszágnak, az anyukáknak, alkotóknak.

Ezzel az oldallal értéket adunk az embereknek, egyediséget, szépséget és nem mellesleg lehetőséget az alkotó anyukáknak megjelenni a piacon, munkát adva nekik.

Youtube videomat itt megnézheted

BrandM: Mi volt a legjelentősebb lépés, hogy ma itt tartasz?

Vera: Első és legfontosabb, hogy kitaláljam, hogy mit is szeretnék a továbbiakban. Egy folyamatos őrlődés volt bennem, hogy a gyerekek már nagyok, vissza kell menni dolgozni, mert ez az elvárt. De mellette elindítottam a Picivilágot.

Ezt elfogadtatni magammal, hogy mostantól ez a munkám, küzdelmes volt. Hogy nincs meg a reggeli rutin, hogy bemegyek dolgozni, hogy én vagyok a magam ura, magam főnöke.

BrandM: Ki vagy mi segített ebben?

Vera: Férjem rengeteget segített, hogy meghallgatott. Nekem csak arra volt szükségem, hogy valakinek elmondjam, hogy milyen érzések kavarognak bennem, milyen nehézségek merülnek fel a vállalkozással kapcsolatban. Míg egy munkahelyen meetingek vannak, többen tudtuk megbeszélni a problémákat, addig a Picivilágot teljesen egyedül vezetem. Adatokat elemzek, komoly üzleti döntéseket kell hoznom, ami nem csak engem érint, hanem az alkotókat is.

November végén indult el a Picivilág. Az első két hónapban emiatt az egyedüllét miatt voltak bennem félelmek. Aki nem vállalkozott még, nem tudhatja, hogy ez mekkora teher. Mert nem minden rózsaszín köd. Itt nincs pihenés. Éjjel- nappal kattog az agy, hogy mit lehetne jobban csinálni, min lehetne változatni.

Nem tudok kikapcsolni, ezt még tanulnom kell. Januárban volt pár nap az életemben, ami gyökerestül megváltoztatta a gondolkodásmódomat. Három napos kiránduláson voltunk kettesben a férjemmel, akivel átbeszéltünk minden fontosabb lépést az életünkben. Honnan-hová akarunk eljutni, mit akarunk elérni. Most úgy érzem, hogy teljes erővel tudok koncentrálni a családra és a Picivilágra is.

BrandM: Mik voltak a legnagyobb tanulnivalók eddigi életed során?
Vera: Talán az, hogy próbáljak meg ne csak a munkával foglalkozni. Nálam ez örökös probléma. Képes vagyok este is bújni a számokat, adatokat. De ilyen voltam alkalmazottként is. Bármikor elérhető voltam, bármikor hívhattak, mindig email közelben voltam. Nem mondom, hogy sikerül visszafognom magam, de este 9 óra után már nem ülök le a gép elé. Megpróbálok pihenni és feltöltődni másnapra.

BrandM:Mit jelent számodra a siker?
Vera: Sikeres ember szerintem anyukám, mert felnevelt három lányt, mellette magas pozícióban dolgozott évtizedekig, letette 60 évesen az angol nyelvvizsgát (a következő nyelv a spanyol lesz) és 3 kicsi gyermek mellett megcsinált két diplomát.

Ez az én szememben a sikeres ember. Ő a példa előttem, hogy bármit el lehet érni az életben.

BrandM: Mit nem vagy hajlandó tovább elviselni az életedben?
Vera: Hihetetlen módon jóindulatú vagyok és azt keresem, hogyan tudnék segíteni az embereken. Ez Picivilágos vállalkozóként és magánemberként is így van. Azt nagyon nehezen viselem el, ha ezt kihasználják.

BrandM: Mit nyertél a változtatással/váltással?
Vera: Teljesen más szemlétet az életről, munkáról. Ez alatt a pár hónap alatt is sokat fejlődött az önismeretem. Mivel a saját vállalkozásomat viszem, 100%-osan meg kell bíznom a döntéseimben.

BrandM: Mi a kedvenc idézeted/könyved/sztorid?
Vera: Most éppen egy pszichológiai könyvet olvasok Allan& Barbara Pease A válasz és abban volt egy idézet Napoleon Hill-től, hogy

"Ami az ember agyában megfogan, azt az ember véghez is tudja vinni"

Ugyanezt gondolom én is. Ha valamit el akarsz érni az életben, akkor csak akarnod kell. Persze rengeteget kell hozzá tanulnod, de ha meg akarod csinálni, akkor sikerülni fog.

BrandM: Köszönöm Vera.

Győrfi Erdélyi Vera

www.picivilag.hu

https://www.facebook.com/picivilag/

https://www.instagram.com/picivilag/