BRANDÉPÍTÉS

Business Design és Brandépítés

Havalami olyat tudsz nyújtani, ami jó és más - tehát értékkel bír a piacon, viszont ez a piac még nincs lefedve-, akkor nagy eséllyel a célcsoportod ezt értékelni fogja. Ehhez az kell, hogy DNS szintig meg tudd fogalmazni a terméked/szolgáltatásod értékét a piac számára, ahhoz megfelelő márkanevet, szlogent, arculatot, azaz identitást válassz.

A workshopot tartja: Friedrich Fanni

Nem kis feladat elérni, hogy leendő vásárlóidnak a te márkád jusson először eszébe, a te termékedet válasszák a versenytársakéval szemben. A workshopon a business design és a brandépítés eszköztárát mutatjuk be, ami előrevisz ebben.

A workshop két részből áll:

Business design:

Ötletből életképes koncepció. Milyen lépések vezetnek oda, hogy a sokszor megfoghatatlan ötletünkből egy olyan koncepció szülessen, amit elindíthatunk a megvalósítás útján? Mit kell átgondolnom, definiálnom, kikutatnom, hogy a termékem/szolgáltatásom működőképes üzleti alapokon induljon el?

Brandépítés:

Ha már összeállt a működőképes koncepció, fontos megfogalmaznod, mi alapján tudják a potenciális vásárlóid megkülönböztetni a márkádat a versenytársaktól, mi az az érték, amit termékeddel/szolgáltatásoddal a piac felé közvetítesz. Ebben segít a brand tudatos építése.

Kulcsszavak: ötletből koncepció, márkaépítés, szlogen, célközönség, piacképessé