Eisenberger Ági: Megőrzöm a pillanatot

2016.10.17

BrandM: Neked mi az üzeneted magadról a világnak?
EÁ: Egyszer hallottam valahol és azóta is a fejemben van, hogy "legyen a hobbid a hivatásod és akkor egy napot sem kell dolgoznod az életben." Eddig mindig olyannal foglalkoztam, amit szerettem, és azon vagyok, hogy így is maradjon.

BrandM: Mi a szenvedélyed? Mi az ami energiával tölt fel/motivál?
EÁ: A munkám a szenvedélyem. Élvezem, hogy mindig új emberekkel ismerkedhetek meg, és izgalmasnak tartom felfedezni, hogy a különböző embereket hogy lehet úgy feloldani, hogy a képeken az igazi érzelmek tükröződjenek.

Főként ajánlás útján találnak rám, és az első találkozó elején még idegenek vagyunk egymásnak, de a fotózás végére már szinte barátokként köszönünk el.

Az esküvői fotózás azért is nagy kedvencem, mert kicsit olyan, mintha egy izgalmas filmet néznék. Szépen halad a fő szálon a történet, ami az ifjú párról szól, de mellette számos csodás apró kis mellék szálon is futnak az események... elérzékenyülő örömszülők, szirmokkal játszó gyerkőcök és cinkosan összekacsintó párok...

BrandM: Mit jelent számodra a siker?
EÁ: A siker számomra az, hogy saját magammal elégedett legyek, és kiegyensúlyozott életet éljek. Persze ehhez nagyban hozzásegítenek a külső visszajelzések is. Akár a visszatérő ügyfelek bizalma, egy-egy fotózás után, a képátadáskor a boldog tekintetek, vagy például az, hogy több olyan visszajelzést is kaptam, hogy példaként tekintenek rám, mert az én karrierváltásom inspirált másokat is arra, hogy merjenek valami újba belevágni.

BrandM: Mi(k) volt(ak) a legjelentősebb lépés(ek), hogy ma itt tartasz?
EÁ: Eredetileg közgazdászként végeztem, logisztika szakirányon. A hulladékgazdálkodás lett a szívem csücske, ezért az akkori BME-n környezetirányítási másoddiplomát is megszereztem, hogy közelebb kerüljek a világmegváltó terveimhez. Hiszek benne, hogyha mindenki rendszeresen tesz a környezetéért, sok apró lépéssel megóvhatjuk a Földünket.

Mikor hobbiként elkezdtem fotózni, a hosszú munkanapok után képes voltam még este elmenni fotózásra. Éjjel értem haza, hajnalban még retusáltam, alig aludtam, és mégis feltöltött energiával. Egy idő után éreztem, hogy mérlegelnem kell, hogy olyan tevékenységgel töltöm-e a napjaim túlnyomó részét, ami elveszi az energiámat, vagy olyannal, ami feltölt.

BrandM: Mi indította el a változtatást/váltást az életedben? ki vagy mi segített ebben?
EÁ: A sorsfordító esemény egy környezetvédelmi konferencia ebédszünetében történt. Egy kollégám, aki tudta, hogy hobbiból fotózom, a figyelmembe ajánlott egy kéthetes indiai fotós workshopot.

Régi álmom volt eljutni Indiába, és jelentkeztem is a túrára. Ott és akkor eldőlt, hogy hivatásszerűen ezzel szeretnék foglalkozni a jövőben. Persze a nagy álmok is apró lépésekből épülnek fel, ezért újra iskolába jártam, és meg is szereztem a fotográfusi végzettséget.

BrandM: Mely tulajdonságodat szereted? Miben vagy nagyszerű?
EÁ: Örömmel és lelkesedéssel végzem a munkámat, és ezt a lelkesedést sikerül átragasztani másokra is. Gyorsan alkalmazkodom a helyzetekhez, és jól kommunikálok az ügyfeleimmel. Oldott, vidám hangulatban dolgozom, szerintem ez elengedhetetlen ahhoz, hogy könnyedén megnyíljanak az emberek.

BarndM: Mik voltak a legnagyobb tanulnivalók eddigi életed során?
EÁ: Mind szakmailag mind pedig személyiségben nagyon sokat fejlődtem az utóbbi években. Mivel alapvetően nagyon pörgős vagyok, ezért sokat dolgozom azon, hogy türelmesebb legyek.

BrandM: Mit nem vagy hajlandó tovább elviselni az életedben?
EÁ: Régen nagyon stresszes volt a munkám, és hagytam, hogy ez átragadjon rám is. Nagyon sokat változott a hozzáállásom, ma már nem vagyok hajlandó apróságokon felidegesíteni magam.

BrandM: Mit nyertél a változtatással/váltással?
EÁ: Új életet és új hivatást. A környezettudatosság mindig is fontos lesz számomra, de mellette van egy olyan hivatásom, amit minden nap élvezettel csinálhatok.

BarndM: Mi a kedvenc idézeted/könyved/sztorid?
EÁ: Az üzenetem a mottóm: Éld az álmod!

BrandM: Köszönöm Ági!

Fotolla www.fotolla.hu - Live your deam