Malancsin Viktória: Életút tréner

2016.11.02

BrandM: Neked mi az üzeneted magadról a világnak?
Malancsin Viktória (MV): Hiszem, hogy az életben nincsenek véletlenek. Talán a nevem is egy ilyen "véletlen" választás volt. Vagyis győzelemre születtem. Igen, mert úgy gondolom, hogy az én példámon keresztül másoknak is utat tudok mutatni egy boldogabb, kiteljesedettebb, szeretettel teli életre. Tudatosan élem az életemet. Folyamatosan tanulok. Azt csinálom, amit szeretek. A harmóniára törekszem. A holisztikus (test-lélek-szellem) szemléletet képviselem. Figyelek az életemben is erre. A küldetésem egy mélyebb, érzelmekkel és szeretettel, odafigyeléssel, és megértéssel teli világ megteremtése. Tulajdonképpen útmutatás az emberek számára, hogy hogyan találjanak rá önmagukra. Életút trénerként hiszem, hogy híd vagyok az emberek számára, egy tükör, egy segítő társ, hogy megtudják azt, hogy mi rejlik bennül, hogy mire képesek, hogy kik is ők valójában.

BrandM: Mi a szenvedélyed? Mi az ami energiával tölt fel/motivál?

MV: Az életem! Energiával töltenek fel az emberi kapcsolatok. A találkozások. A tanulás. A folyamatos fejlődés. A mély baráti beszélgetések. Egy ölelés. Az illatok. Az illóolajokat. A napfény. A természet. Maga a pillanat megélése. Egyszerűen csak jelen lenni és létezni ez az igazi szenvedélyem!

BrandM: Mit jelent számodra a siker?

MV: Számomra a siker azt jelenti, ha olyan életet élek, amit nem cserélnék el senkivel. Szerencsére azt mondhatom, hogy mára már sikeres ember vagyok. Nem cserélném el az életemet senkivel.Természetesen az én életemben is vannak nehézségek, kihívások, sőt. Viszont megengedem magam ezek megélését is, mert ezekből óriásit tanulok. A siker számomra a harmóniában rejlik, a kiteljesedésben, önmagunk megismerésében, ami szerintem élet(ek)en át tartó folyamat.

BrandM: Mi(k) volt(ak) a legjelentősebb lépés(ek), hogy ma itt tartasz?

MV: Az első legjelentősebb lépés 2014. március 8-a nőnap volt, amikor is egy tréningen vettem részt Győrben, s egyszerűen az óta, csak nem nézek TV-t. Másik nagy mérföldkő 2014 nyarán történt velem egy NLP 12 napos intenzív alapképzésen Visegrádon. A következő meghatározó élmény Szabó Péterrel, Magyarország legjobb motivációs trénerével történő találkozásom volt. Majd ezt követte egy találkozás egy bizonyos személlyel, aki akkor óriási ellenállást, és ellenszenvet váltott ki belőlem. Ma már értem, hogy ez miért történt, és most már mély hálával tekintek erre a helyzetre. Ezt követte egy inkább folyamatnak nevezett mély belső út, ezzel párhuzamosan elhagytam a megszokott biztonságot, az első munkahelyemet. A legutolsó és egyben legmeghatározóbb élményem pedig a közelmúltban volt: elvesztettem mindent, társat, otthont, anyagi bevételt, emberi kapcsolatokat, és önmagamat. Óriási fájdalom volt. Nagyon nagy kudarcnak éltem ezt meg akkor. Ma már értem, hogy mindez értem volt. Az én javamat szolgálta. Megértettem az élet értelmét. Rátaláltam a küldetésemre, és azóta egy óriási vízió vezet előre az életemben.

BrandM: Mi indította el a változtatást/váltást az életedben?

MV: Tudatos döntések sorozata. Az, hogy változtatni szeretnék. Hogy elég volt! Tudtam, hogy milyen életre vágyom, és hogy ezért tenni kell. Persze először ez úgy indult, hogy mit nem szeretnék. Főleg a nagyobb, hosszabb távú dolgokban. Kisebb célokat, változásokat egyszerűen csak eldöntöttem és megcsináltam. A hosszabb távú célok nagyobb feladatnak bizonyultak.

BrandM: Ki vagy mi segített ebben?

MV: Mikor ki. Ahogy én változom, a környezetem, a körülöttünk lévő emberek, személyek is változnak. Adott pillanatban mindig volt, aki segítő kezet nyújtott. Szenvedélyemmé vált a futás, egy monacói 23,8 km-es verseny megmutatta, hogy legyek hálás a hétköznapi dolgokért és segített felismerni azokat a képességeimet amiben igazán jó vagyok: kitartás, célok elérése. A mi esetében, pedig a legnagyobb segítő a szív. Merj hallgatni a szívedre, mert az mindig segít!

BrandM: Melyek azok az alapértékeid, amire támaszkodni tudsz?
MV: Elsősorban a legnagyobb alapérték a teljes felelősségvállalás önmagamért, és az életemért. Amire mindig támaszkodni tudok az a kitartásom, a belső erőm, a hitem, a szeretetem, a pozitív gondolkodásom, a tudatosságom. Ha röviden kellene megfogalmaznom tulajdonképpen magamra bármikor támaszkodhatom.

BrandM: Mely tulajdonságodat szereted? Miben vagy nagyszerű?
MV: A nyitottságomra, és a tudásvágyamra. Hogy meg szeretném ismerni a világot, az embert, hogy mi hogy működik. Minél többet tudok, rájövök, hogy még mennyi mindent nem tudok. Nagyszerűségem önmagam megismerésében rejlik. Abban az életformában, amit képviselek.

BrandM: Mik voltak a legnagyobb tanulnivalók eddigi életed során?
MV: Bár még csak 33 éves vagyok, azt kell, hogy mondjam, hogy sok mindenre tanított már az élet. Tanultam hálát, bizalmat, türelmet, alázatot, elfogadást, elengedést, megértést. Megtanultam, hogy mi az, szeretni és szeretve lenni.

BrandM: Mit nem vagy hajlandó tovább elviselni az életedben?
MV: A szenvedést, a fájdalmat, az önsanyargatást, a megaláztatást. Feladni önmagam.

BrandM: Mit nyertél a változtatással/váltással?
MV: Egy teljesebb, boldogabb, és kiegyensúlyozottabb önmagamat. Ha csak egy sóval fogalmazhatnám meg, akkor az ÉLETet! Így csupa nagybetűvel :D

BrandM: Mi a kedvenc idézeted/könyved/storid?
MV: Egy saját gondolat lenne, hogy a legfontosabb dolog önmagunk szeretete. "Szeresd magad!"

BrandM: Köszönöm Viki!
Malancsin Viktória - Lélekcoaching