Molnár Judit - Élmény szakértő

2018.03.13

BrandM: Mi a szenvedélyed?
Molnár Judit (Judit): Szenvedélyem az ÉLMÉNYEK keresése, megélése, másoknak megmutatása. Szeretek szervezni, ha látom a mosolyt és az elégedettséget az arcokon, az boldoggá tesz. Mivel vállalkozásomban élményprogramokat szervezek, ezért minden egyes nap feltölt, amikor ezzel foglalkozhatok.

Az ÉLMÉNY az élet legfontosabb motorja.

Igyekszem úgy élni, hogy tárgyi ajándékok helyett inkább maradandó élményeket szerezzek és adjak. Ezekből építkezem és merítek erőt rosszabb napjaimon. Ezt az életérzést próbálom átadni azoknak is, akik ellátogatnak a rendezvényekre. A rengeteg pozitív visszajelzés, amit nap mint nap kapok, bizonyítja, hogy ez tényleg működik, s ez valóban feltölt energiával.

BrandM: Mi indította el a változtatást/váltást az életedben? Mi kellett ahhoz, hogy meg merd lépni a váltást?
Judit: 2011-ben indítottam el első vállalkozásomat, amikor Magyarország két legnagyobb multi (MOL, TESCO) marketing és média vezetői pozíciója után arra gondoltam, hogy ideje lenne a magam urának lennem. Ez a vállalkozás azonban ugyanúgy az in-store média területén működött, mint a korábbi vezetői pozícióim, vagyis szinte ugyanazokkal a partnerekkel voltam napi kapcsolatban. Elég sok időt töltöttem ezen a területen (összesen 15 évet), ezért elkezdett foglalkoztatni a kérdés, milyen más irányba kacsinthatnék még. Olyan dologgal szerettem volna foglalkozni, ami nagyon közel áll hozzám, amit nem is munkaként élek meg.

Így jött a felismerés, hogy a családban és a baráti körben mindig én szervezem a nyaralásokat, az exkluzív utakat, programokat, hiszen imádom megismerni a világot saját szervezésben. Mindig törekszem a különlegességre és az egyediségre, és ezek megismerésére, bárhová kerülök. Akik velem tartottak ezeken az utakon, programokon, mindig elismerően nyilatkoztak. Arra gondoltam, talán ez egy adottság lehet, és ha a közvetlen környezetemben meg tudom csinálni, miért ne tehetném szélesebb körben is. Ez lett az én "love job"-om. Az It's YOUR World nevet adtam az élményprogram szervező vállalkozásnak, amiben szerintem benne van, amit nekem az élmény jelent - egy külön világ -, és mindenkit arra biztatok, aki eljön a programokra, hogy alkossa meg ő is a saját élményekkel teli világát. Minden egyes nap öröm, mikor ezzel foglalkozom, immár 1,5 éve. Szerencsés voltam, mert nem kellett éles váltással mindent feltennem egy lapra, amikor elindultam, ott volt a másik vállalkozás, de ahogy az lenni szokott ott jött több csalódás egymás után, az üzleti partneremben és kollegákban, ami arra terelt, hogy inkább az új vállalkozásra koncentráljam az erőimet.

BrandM: Mi volt a legjelentősebb lépés, hogy ma itt tartasz?
Judit:
A kezdeti sikerek után - ahogy általában lenni szokott - jöttek a mélypontok és a csalódások, de nem adtam fel. A vállalkozói léthez kell a bátorság és a kitartás: ha egy-egy eseményre kevesebben jöttek el, és esetleg nem térült meg, úgy fogtam fel, - mivel marketinges vagyok -, hogy ez a befektetett marketing költség, hiszen készítettem egy csomó fotót, amit aztán meg lehetett osztani a különböző csatornákon, lehetett promotálni a következő eseményt.

Azt gondolom, ezek az értékek, valamint az ÉLMÉNYEK visznek előre, és rengeteg a tervem, 2018-ban már az országhatáron kívül is. Azt gondolom, egy 1,5 éve működő vállalkozás még igazán fiatalnak mondható, így az extra profitot egyelőre visszaforgatom olyan megjelenésekbe, amik a márka PR értékét növelik, vagy olyan ötletek kidolgozásába, amelyeket sikeresnek gondolok a jövőben.

BrandM: Ki vagy mi segített ebben?
Judit: Szerencsére mindig, amikor egy kicsit megtorpantam volna, hogy tényleg fejlesszem-e tovább a vállalkozást, akkor egy-egy esemény kapcsán mindig annyi pozitív visszajelzést kaptam a résztvevőktől, hogy nagyon szeretik a programokat, már várják a következőt, hogy ez mindig óriási energiát adott a nehezebb napokon is. A kislányom is nagy erőt ad, hogy nagyon büszke rám, és már 5 évesen mondja, hogy szeretné majd tovább vinni anya vállalkozását. Azt vallom, hogy ha a gyermek azt látja, hogy a munka számomra öröm, akkor ez beépül az ő fejlődésébe, és nem fogja egy-egy esetben traumaként megélni, hogy hétvégén is dolgozom. Amikor tudom, őt is magammal viszem a rendezvényekre, hogy lássa, mivel foglalkozom, és megértse, hogyan kapcsolódik mindez az életünkhöz.

BrandM: Mik voltak a legnagyobb tanulnivalók eddigi életed során?
Judit: Amikor csalódtam emberekben, akkor először azt gondoltam, az a tanulság, hogy ne bízz senkiben, csak magadban. Viszont tudom, hogy egyedül nem tartanék ma itt, és azt, hogy a vállalkozásom sikeres, annak a sok partnernek köszönhetem, akik hasonlóan élnek, és gondolkoznak, mint én.

Így a bizalmatlanság helyett inkább azt tanultam meg, hogy megérzéseim alapján próbáljak olyan emberekhez csatlakozni, akik hasonló értékek mentén élik az életüket, és az az együttműködés mindig sikeres lesz.

Ami biztos, ebbe a cégbe nem fogok bevenni üzlettársat, az irányítást mindig a saját kezemben hagyom, - ezt biztosan megtanultam a korábbi kudarcaim során, de a partnerségekben nagyon sok tervem van, és szerencsére nagyon sok inspiráló, hasonlóan gondolkodó embert hoz utamba a sors, akikkel szuper programokat hoztunk létre eddig és hozunk létre a jövőben is.

BrandM: Mit jelent számodra a siker?
Judit:
A siker fontos mozgatórugója az életemnek. Fontos számomra, és tudom, meg kell dolgoznom érte, nem adják ingyen. A siker azonban nem csak nagy léptékű lehet. Siker az, amikor mindenki pozitívan nyilatkozik egy-egy rendezvény után, és már az esemény végén kéri, hogy ha legközelebb lesz hasonló, már most írjam fel a résztvevők listájára. Siker, amikor a médiából megkeresnek, hogy szeretnének forgatni egy-egy eseményemen, mert látták a Facebookon, és igazán egyedülálló, amit szeretnének a nézőknek is bemutatni. S sorolhatnám még a siker ismérveit; ezek mind olyan adrenalin löketet adnak, amik visznek előre, nap mint nap. Talán azért is izgalmas számomra ez az új terület, mert itt újra mindent a nulláról kell felépítenem folyamatosan, nincs meg az a biztonság, hogy szinte mindenkit ismerek a piacon, mint az előző vállalkozásomban, és ez még jobban inspirál.

BrandM: Mit nem vagy hajlandó tovább elviselni az életedben?
Judit:
Bevallom, hogy amikor megkeresnek egy-egy vezetői pozícióval a régi életemhez kapcsolódóan, akkor van, hogy néha elgondolkozom, hogy visszamenjek. Aztán ha van lehetőségem, leülök, meditálok egy kicsit, és rájövök, hogy már valószínűleg nehezen viselném a multikban megszokott mindennapi "politikai" és egyéb játszmákat, mert ezek iszonyatosan el tudják szívni az ember energiáját. Engem pedig a saját vállalkozásomban az energia visz előre, s bár itt sokkal több a bizonytalansági faktor, az hogy hiszek magamban, és a cégemben, hajt előre.

BrandM: Mit nyertél a változtatással?
Judit:
Ami talán a legfontosabb a számomra, hogy magam oszthatom be az időmet. Mivel a lányom még kicsi, szüksége van rám, mint érzelmi háttér, így amikor csak tehetem, vele töltök minőségi időt. A vállalkozást és a programok időpontját is hozzá igazítottam, és ezt jól tudom ebben a formában működtetni. Az édesapjával már nem élünk együtt, a gyermeket közös felügyelet alatt neveljük, így azon a héten, amikor velem van a lányom, igyekszem rá koncentrálni, és minél több időt vele tölteni, amikor az édesapjával van, akkor pedig szárnyalok a munkámban és az ÉLMÉNYEKben. Ezt biztosan nem tudnám megtenni, ha egy vezetői pozícióban ülnék egy multinál.

BrandM: Mi a kedvenc idézeted?
Judit:
Kedvenc idézetem az általam oly kedvelt Rania, Jordán hercegnőjétől származik:

"Merj különbözőnek lenni, tanuld ki a csavarokat és fordulatokat. Ne csüggedj el a kudarcokon, hisz mindez az utad fontos része."

Igyekszem eszerint a gondolat szerint építeni a vállalkozásomat, és még sokkal jobb lenni, ha esetleg valamilyen kudarcélmény ér, nem megtörni, nem feladni.

BrandM: Köszönöm Judit.

It's YOUR World
Create experiences
www.itsyourworld.hu
https://www.facebook.com/itsyourworld.hu
Instagram: itsyourworldevents