Movik Gabriella: Ingatlan Coach

2016.09.26



BrandM: Neked mi az üzeneted magadról a világnak?

Movik Gabriella: 11 éve foglalkozom ingatlanokkal és emberekkel. Egy nagyobb cégnél voltam vezető hosszú évekig. Később rájöttem, hogy én valóban szolgáltatni szeretnék, értéket adni és elégedett ügyfeleket támogatni az ingatlanpiacon. Két dologhoz értettem mikor megálmodtam saját vállalkozásomat, az ingatlanpiachoz és az emberekhez mint vezető és értékesítő. Ebből született meg a lassan két éve sikeresen működő cégem, az INGATLAN COACH. Az Ingatlan coaching egy aktív együtt gondolkodás az ügyféllel ingatlanügyekben.Erősségem, hogy rá tudom ébreszteni az embereket arra, amire igazán vágynak, majd hozzásegítem őket ingatlancéljaik eléréséhez.

BrandM: Mi a szenvedélyed? Mi az ami energiával tölt fel/motivál?
MG: Imádok új dolgokat tanulni, saját magamat meghaladni. A munkám sokszor nem lefáraszt, hanem felpörget. Különösen az értékesítés.

BrandM: Mit jelent számodra a siker?
MG: Sikeres embernek azt gondolom, aki azt csinálja ideje legnagyobb részében, amit szeret és ezért meg is fizetik.

BrandM: Mi(k) volt(ak) a legjelentősebb lépés(ek), hogy ma itt tartasz?
MG: Nekem nagyon fontos a biztonság. Ezt a biztonságot kellett kockáztassam többször, hogy életminőségem egyre jobb legyen.

BrandM: Mi indította el a változtatást/váltást az életedben?
MG: A közöny vagy az unalom.

BrandM: Ki vagy mi segített ebben?
MG: Sokat segített a környezetem, aki hitt bennem, sokszor jobban, mint én magamban. Kollegáim bizalma, ügyfeleim visszajelzése.

BrandM: Melyek azok az alapértékeid, amire támaszkodni tudsz?
MG: Talán a pozitivitásom. Hiszem azt, hogy mindig jobb jön és az élet eddig ezt igazolja.

BrandM: Mely tulajdonságodat szereted? Miben vagy nagyszerű?
MG: Amióta az eszemet tudom, törekszem arra, hogy ,,jobb," ember legyek. Közhelyek nélkül, az emberi fejlődésben hiszek. Szeretem magamban azt, hogy mindig jobb akarok lenni, mindig jobb életet akarok és ezért hajlandó vagyok tenni is.

BrandM: Mit nem vagy hajlandó tovább elviselni az életedben?
MG: Nem vagyok hajlandó számomra értelmetlen ügyért eladni az időmet.

BrandM: Mit nyertél a változtatással/váltással?
MG:Meg tudom valósítani saját elképzeléseimet,még akkor is ha néha mellélövök kicsit.:)Lehet néha többet dolgozom, mint azelőtt, de örömmel, szabad akaratomból teszem.

BrandM: Mi a kedvenc idézeted/könyved/storyd?
MG: A kedvenc sztorim egy tanmese a szerencséről és szerencsétlenségről. https://tanmesek.blogspot.hu/2011/04/szerencse-es-balszerencse-tanmeseje.html

BrandM: Köszönöm Gábi!
Ingatlan Coach Kft. www.ingatlancoach.hu