Nagy Orsolya - Zsákom

2018.08.30

BrandM: Mi a szenvedélyed? Mi az ami energiával tölt fel? 
Nagy Orsolya (Orsi): Szenvedélyesen szeretem a zenét. Kamaszkorom óta járok rendszeresen kisebb-nagyobb koncertekre. Pár éve ezt néhány napos európai kiruccanásokkal kötjük össze, így olyan zenekarokat is meg tudunk nézni, akik nem látogatnak el hazánkba. Teljesen fel tud tölteni egy-egy koncert, mosolygok utána napokig, mint egy szerelmes kislány, csak némi ránccal. 😊 

Ami motivál az az, hogy meg tudjam mutatni a többi anyukának azt, amit én látok a Zsákom termékeiben. Hogy szeretettel készülnek, szebbé teszik az otthont, megkönnyítik a nyűgös rendrakást, egyszerűsítik az életet.

BrandM: Mi indította el a változást az életedben? Mi kellett ahhoz, hogy meg merd lépni a váltást?
Orsi:
A második lányom születése kapcsán szembesültem azzal, milyen sok anyuka van, aki elindította a saját márkáját, vállalkozását, babáknak, gyermekeknek szóló termékekkel. Ki tudhatná, mire van szükségünk, ha nem ők? Éreztem, hogy én is valami ilyet szeretnék csinálni. Erről beszélgettünk tavaly májusban egy barátnőmmel, stílusosan mindketten szoptattunk közben, és akkor ott, eldöntöttük, hogy belevágunk. Kellett, hogy legyen egy társam, ez adta meg a végső lökést ahhoz, hogy belevágjak.

BrandM: Mi volt a legjelentősebb lépés, hogy ma itt tartasz?
Orsi:
Az első lépés a döntés volt, hogy belevágunk. Onnan nem volt megállás, pörögnek az események azóta is. A második az első termékünk ötlete, a 2in1 játszószőnyeg és játéktároló egyben, innen jött a márka ötletének a neve is, a Zsákom. Fontos döntés volt, hogy a termékek készítésében, a marketingben, az egész Zsákom projekt körül anyukák dolgoznak, az ő energiájuk, szeretetük van benne a termékekben, az arculatban, a kommunikációnkban.
És az utolsó nagy lépés, hogy már egyedül viszem a Zsákomot, mert a társam úgy döntött, a gyerekek mellől visszamegy a munkahelyére, teljes munkaidőben, kiválik a Zsákomból, mert a munka és tanulás mellett már nem tudná az ezzel a projekttel járó feladatokat is lelkiismeretesen ellátni. Először kicsit ledermedtem, majd megduplázott erővel kezdtem dolgozni.

BrandM: Ki vagy mi segített ebben?
Orsi:
Az ex-társam rengeteget segített, nélküle nem tartanék most itt. A családom is mindenben támogat. A férjem lelkesít, stratégiai, a cég ügyeit érintő tanácsokat ad, felügyeli a gyerekeket, mikor dolgoznom kell. A lányaim aktív tesztelői és modelljei a termékeknek. Volt, hogy anyukám vitte postára a termékeket, apukámmal mentem az anyagoshoz. Nagyon jó érzés, hogy a körülöttem lévők is lelkesek.

BrandM: Mik voltak a legnagyobb tanulnivalók eddigi életed során?
Orsi:
Legnagyobb tanítóim a lányaim, és az anyaság. Türelmet, önbizalmat tanítottak, és hatalmas erőt adnak. Olyan erőforrásokat, amikről nem is tudtam, hogy léteznek.

BrandM: Mit jelent számodra a siker?
Orsi:
A siker szerintem bármi lehet, ami örömet okoz nekem, ezáltal a családomnak is. Siker megtervezni egy új terméket, azt megvalósulva látni, és természetesen eladni is. Anyaként talán még ennél is nagyobb siker olyan ebédet tálalni, amit az egész család megeszik.

Siker, hogy azzal foglalkozom, amit szeretek csinálni. Régóta vágytam arra, hogy tervezzek és megvalósítsak tárgyakat, szépségeket, amik kötődnek a lakberendezéshez. Korábban is az évszakokhoz illő lakás textileket varrattam, kerestem a praktikus megoldásokat.

BrandM: Mit nem vagy hajlandó tovább elviselni az életedben?
Orsi:
Hogy megpróbáljanak eltántorítani a célomtól.

BrandM: Mit nyertél a váltással?
Orsi:
Az önállósággal a döntés szabadságát nyertem meg.

BrandM: Mi a kedvenc idézeted/könyved/sztorid?
Orsi:
Kettőt is említenék, egy komolyabb klasszikust Mahatma Gandhitól:

"Te magad légy a változás, amit látni szeretnél a világban."

És egy ironikus mondat, amit én szoktam mondogatni: "Nekem voltak elveim, de most gyerekeim vannak."

Zsákom - Zsák, tele szeretettel
zsakom@zsakom.hu
https://www.facebook.com/zsakom01/