Németh Barbara - Paper Designer

2016.12.04

BrandM: Mi az üzeneted magadról a világnak?
Németh Barbara (NB):
Szeretnék hozzátenni a világhoz valamit, ami örömet szerez, ami boldoggá tesz, amitől mosolygok, amitől jobban érzem magam, amit szeretek.

BrandM: Mi a szenvedélyed? Mi az ami energiával tölt fel/motivál?
NB:
Lenyűgözött, lázba hozott a papír, nem is gondoltam, hogy ilyen sokoldalúan fel lehet használni. Tudtam hogy kreatív dolgot szeretnék, májusban még a cégnél készítettem papírvirág falat és nagyon tetszett mindenkinek. Innen jött az ihlet. Grafikus tanfolyamot is végzetem, csinálgattam ezt-azt, próbálkoztam a művészetekkel, de nem igazán tetszett a festés, táncolni nem tudok, énekelni sem...a papírban felismertem, hogy ezt én is meg tudom csinálni. Elkezdtem ezen gondolkozni és hihetetlen! Minden ami papírból készült felfigyeltem rá a neten, az utcán, blogon, youtube-on....

Amióta elkezdtem nap, mint nap papírral dolgozni, egyre jobban beleszeretek abba, amit csinálok. Jó érzés alkotni, készíteni valami szépet, és szuper érzés látni, hallani a visszajelzéseket. Ez az, ami egyre többre sarkall.

Brandm: Mit jelent számodra a siker?
NB:
Az én szememben sikeresnek lenni kitartóan küzdeni a céljaidért, és megvalósítani azokat. Lehetnek azok bármilyen nagy, vagy kis célok, de ha nem adod fel, és kitartó vagy, akkor sikerülni fog.

BrandM: Mi(k) volt(ak) a legjelentősebb lépés(ek), hogy ma itt tartasz?
NB:
Igazából nagyon sok dolognak kellett történnie, hogy itt legyek, ahol most lennem kell. Nem ez volt a célom, de hogy mégis ideértem, úgy érzem, hogy mindig is erre vágytam. Történtek jó és rossz dolgok az utamon, ami ide vezetett, de se a jó, se a rossz dolgok nélkül nem tartanék itt. A felmondásom előtt például nem aludtam, kattogott az agyam. Nem volt semmi konkrét, de megvolt az ötlet, amihez le kellett zárnom és kilépnem a munkahelyemről.
Nyáron sokat pihentem, gondolkoztam, álmodoztam. Belekezdjek-e, vagy ne? Másik munka? Közben elmentem más állásinterjúkra is, de nem éreztem, hogy szívvel-lélekkel tudnám csinálni, nem azt láttam megoldásnak, hogy átüljek egy másik helyre. Úgyhogy döntöttem: Most vagy soha?! Adok egy esélyt az álmaimnak, ne úgy öregedjek meg, hogy ezt nem tettem meg.
Bár nagyon-nagyon az elején tartok ennek a szakasznak, és nincs garancia arra sem, hogy ez működni fog, de hiszek benne, és magamban is.

BrandM: Mi indította el a változtatást/váltást az életedben?
NB:
Konkrétan? Már több területen kipróbáltam magam a cég, ahol több mint 6 évet dolgoztam, HR területen kezdtem, majd vállalati kommunikációval foglalkoztam és az utóbbi egy évben közbeszerzéssel. Szerettem a munkámat, a kollégáimat is, de egy ideje egy kis hang motoszkált bennem, mérlegelve azt is, hogy van-e lehetőség a cégnél tovább fejlődni....tudtam, hogy valami mást szeretnék, valamit, amit a sajátomnak érezhetek, amit én saját magam hozok létre. Ezért léptem egy nagyot, és felmondtam, és lassan elkezdtem tervezgetni, építgetni. Két hétig nagyon izgultam, hogy mi lesz ha felmondok, mert az olyan végleges és mit szól hozzá a főnököm, munkatársaim. Mi lesz ha a biztosból kilépek, hátam mögött hagyom. Nem volt egyszerű, az elengedése a biztosnak, de ma már tudom, hogy jól döntöttem.

BrandM: Ki vagy mi segített ebben?
NB:
A családom, és a barátaim teljes mellszélességgel mellettem álltak, és állnak most is, és ez nagyon sokat jelent nekem. Sőt, ért jó pár meglepetés is az elmúlt hetekben, amire vagy akire nem számítottam. Olyan ismerősök jeleztek vissza, és ajánlották fel támogatást, akikre nem is számítottam, és ez nagyon-nagyon jól esett. Igyekszem majd meghálálni azt, hogy hittek bennem.

BrandM: Mely tulajdonságodat szereted? Miben vagy nagyszerű?
NB: Szeretek segíteni másoknak. Szeretem megnevettetni az embereket. A legrosszabb helyzetben is igyekszem mindig megtalálni a kiutat és a jót. Nyitott vagyok és elfogadó. És imádok szépeket készíteni, és örömet szerezni.

BrandM: Mik voltak a legnagyobb tanulnivalók eddigi életed során?
NB:
Egy kapcsolatért dolgozni kell, akár család, akár barátokról akár szerelemről van szó, bele kell tenni ahhoz, hogy jól működjön, dolgozni kell rajta.

Akire mindig számíthatok, az a családom, és az igazi barátaim.

Hogy kedvességgel és odafigyeléssel meg lehet oldani a legnagyobb válságokat is.

Hogy bármi jó és rossz is történik, az élet mindig megy tovább, és a ma az holnapra tegnap lesz, és mindig új nap virrad.

Hogy ha hajnalig ébren maradok megnézni a kedvenc sorozatom legújabb részeit, akkor másnap biztos fáradt leszek.

BrandM: Mit nem vagy hajlandó tovább elviselni az életedben?
NB:
Az igazságtalanságot nehezen viseltem mindig is, az előítéletet és a butaságot.

BrandM: Mit nyertél a változtatással/váltással?
NB:
Önmagam, és az álmaim. Azt csinálhatom, amit szeretek és amiben jó vagyok, és előttem van még rengeteg lehetőség. Akár a világot is megválthatom.

BrandM: Mi a kedvenc idézeted/könyved/storid?
NB:
A facebook-on láttam meg, egy kávézó faláról fotózta be az illető. Ez adta a löketet, hogy belekezdjek:

"Ez a te életed
Csináld amit szeretsz. És csináld gyakran.
Ha valamit nem szeretsz, változtasd meg.
Ha nem szereted a munkád, mondj fel.
Ha nincs elegendő időd, kapcsold ki a tv-t.
Ha életed szerelmét keresed, hagyd abba.
Várni fog rád, amikor elkezded csinálni azokat a dolgokat, amit szeretsz.
Fejezd be a túlgondolkodást.
Ha eszel becsülj meg minden egyes falatot.
Az élet nagyszerű.
Tárd ki az elméd, a karjaid, a szíved, az új és ismeretlen dolgokra.
Utazz gyakran.
Ha eltévedsz, az segít megtalálni önmagadat.
Néhány lehetőség csak egyszer adódik, használd ki.
Az élet az emberekről szól, akiket megismersz, és a dolgokról, amit létrehozol velük.
Úgyhogy menj el és kezdj valamit csinálni!"

És ez is egy kedvenc: "Az egyetlen dolog ami közted és a célod között áll, nem más mint az a sz....r sztori amit magadnak adsz elő, hogy miért is nem lehet elérni mindazt amit szeretnél." Wall street farksai c. filmből

BrandM: Köszönöm Barbi!
Petit Rose Design - facebook.com/petitrosedesign/