MARKETING

Tartalom és forma, avagy storytelling és marketing-kommunikáció a márkaépítésben

Ha megvan, hogy mit és kinek szeretnél eladni, akkor már 'csak' az a kérdés, hogyan találd meg azt, akinek pont a te termékedre/szolgáltatásodra van szüksége. A kulcs egy-egy jól megfogalmazott saját történet a megfelelően kiválasztott kommunikációs csatornákon.

A workshopot tartják: Glóner Ildikó, Kupa Júlia

A workshop két részből áll:

Storytelling:

A sikeres brandépítéshez nagyon szorosan kötődik az ún. "storytelling", avagy történetmesélés, amely sokat tud hozzátenni a céged vagy saját magad a piac felé közvetített hitelességéhez. A történetek célja az, hogy szórakoztassanak, elkötelezetté tegyék a leendő ügyfelet, de emellett tájékoztassanak és segítsék az embereket céljaik elérésében. A nagyszerű történetek nagyszerű embereket hoznak össze, közösséget építenek.

Nemcsak elmélettel, hanem konkrét témajavaslatokkal is segítünk a történetmesélés módszereinek elsajátításában.

Marketingkommunikáció, online marketing:

Az új márkádnál a legfontosabb az ismertség, az image és a vásárlói lojalitás építése, a bázisod növelése. A mai világban ez talán könnyűnek tűnhet, hiszen a Facebook, Instagram és egyéb közösségi média csatornák a lehetőségek tárházát jelentik, de ami az előnye, az a hátránya is tud lenni: óriási a reklámzaj és sokkal nagyobb az emberek ingerküszöbe is.

Bemutatjuk a különböző eszközöket, azok előnyeit és hátrányait, jó és rossz példákat hozunk és interaktív feladatokkal segítjük, hogy ne csak megismerd, de használni is tudd a marketingkommunikáció által nyújtott lehetőségeket.

Kulcsszavak: szövegírás, weboldal felépítése, közösségi média, SEO/Google Ads, Google Analytics, email marketing